آموزش وردپرس حرفه ای
نوشته شده توسط : صادق عزیزی

دوره آموزش وردپرس حرفه ای برای چه کسانی مناسب است؟

  1. کسانی که اصول اولیه وردپرس را میدانند و قصد یادگیری مباحث پیشرفته و اضافه کردن امکانات حرفه ای به قالب وردپرس دارند.
  2. کسانی که قصد ویرایش و توسعه قالب های وردپرس آماده را دارند.
  3. کسانی که می خواهند طراحی اختصاصی برای سایت انجام دهند و از قالب های آماده استفاده نکنند.

مزیت آموزش وردپرس حرفه ای

شما با استفاده از آموزش وردپرس می‌توانید قدرت وردپرس را گسترش دهید و آرام‌آرام این سیستم قدرتمند را یاد بگیرید و سایت خود را راه‌اندازی و مدیریت کنید. بدون اینکه هزینه‌ی بالایی را متحمل شوید.

همان‌طور که می‌دانید اگر طراحی سایت خودتان را به شرکت‌های طراحی سایت واگذار کنید باید هزینه‌ی بالایی را بپردازید ازیک‌طرف هم برای بروز شدن دوباره باید باز به همان شرکت‌ها مبلغی را بپردازید و ممکن است که در مدیریت هم دچار مشکل شوید پس کم‌هزینه‌ترین روش، استفاده از یک سیستم رایگان بنام وردپرس که به‌راحتی قابل مدیریت کردن و ساخت انواع سایت، از شخصی گرفته تا تجاری هست حتی فروشگاه.

می‌توانید یک سایت حرفه‌ای آن‌هم با خلاقیت خود طراحی کنید و آن را برای دنیا به نمایش دربیاورید و یک طراح سایت برای دیگران باشید و از این طریق کسب درآمد کنید.

چه کسانی باید وردپرس را یاد بگیرند

افرادی که دوست دارند به دنیای تجارت الکترونیک وارد شوند…

طراح سایت خود و دیگران باشند آن را مدیریت و شخصی‌سازی کنند…

کسانی که شرکت یا هر نوع کسب‌وکاری دارند می‌توانند از این آموزش استفاده کنند تا برای خود سایتی را راه‌اندازی کرده و کسب‌وکار خودشان را رونق ببخشند.

آموزشی که اکنون پیش روی شما قرار دارد کامل‌ترین آموزش حرفه ای وردپرس بوده و شمارو از دیگر منابع آموزشی بی‌نیاز خواهد کرد.
پس اگر شما علاقه‌مند هستید بدون اتلاف وقت یک متخصص وردپرس باشید همین‌الان شروع کنید.

آموزش وردپرس به شما چه می آموزد؟

در این دوره آموزشی وردپرس می آموزید به راحتی یک وبسایت برای خودتان طراحی کنید و با آن بتوانید به دنیای تجارت الکترونیک قدم بگذارید. آموختن طراحی سایت با وردپرس می تواند به روش های مختلفی برای شما درآمدزایی داشته باشد. شما می توانید در بخش های مختلفی شروع به کار کنید.

از جمله می توانید برای خودتان سایت بسازید و محصول یا خدمتی را بفروشید. همچنین می توانید برای دیگران وبسایت طراحی کنید و از آنها بابت طراحی سایت و پشتیبانی پول دریافت کنید ، وقتی طراحی سایت یاد بگیرید استخدام شما در شرکت های مختلف راحت تر شکل می گیرد و حتی می توانید در آموزشگاه های مختلف این علم را به اشتراک بگذارید و درآمد کسب کنید.

با توجه به نکات مثبت و قدرتی که در وردپرس وجود دارد ، و این نکته که هر کسب‌وکاری ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد و در فضای دیجیتال و مخصوصا در سایت‌ها نیاز هست تا بتوانند آن‌ها را به مشتریان خود ارائه کنند در برخی موارد شما نیازمند امکانات یا حتی ظاهری خاص هستید تا بتوانید به بهترین شکل کسب‌وکار یا محصول خود را به مخاطبانتان ارائه کنید ، راه‌حل این مسئله در برنامه نویسی وردپرس است.

منبع: اف تی سنتر




:: موضوعات مرتبط: آموزش سئو , ,
:: برچسب‌ها: آموزش وردپرس حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: